jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

ETÅ

Allmänt Permalink0
Jag har precis kommit hem från tentan och den var svår så det känns verkligen sådääär. Kan mynta ett nytt begrepp: ETÅ: EfterTentaÅngest. Alltså att oftast brukar det kännas skönt efteråt, att det är gjort liksom - men att nu så känns det..mja. Frågorna var svårare, eller i alla fall ställda så att man inte visste riktigt om det man skrev var det som efterfrågades. Så jag svarade på allt, men om det är rätt är en annan fråga så att säga...
En sak vet jag att jag hade fel på i alla fall, och det var "vad är karaktäristiskt för REM sömn?" Jag hade verkligen iiingen koll och chansade på djupsömn, googlade det när jag kom hem så är det precis tvärtom. Bra jobbat Josefine! Inte kunna REM sömn... Nåja, kan ju hoppas att jag inte svarat lika tokigt på allt det andra!
 
Nu: dusch och sen hamburgarmiddag med pojkvän (och tröstäta massa sötsaker, haha!)
Till top