jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Ryggsäck

Allmänt Permalink1
Jag har funderat på att köpa en ryggsäck att ha till skolan. Nu har jag en väska, som jag antingen hänger över axeln, i armvecket eller håller i handen. Börjar kännas jobbigt, särskilt när väskan är tung. Blir en snedbelastning som jag inte tror är så bra. Så jag har kollat  runt efter lite ryggsäckar. Vill gärna ha en som är rymlig, men ändå fin. Inte "jag-ska-ut-och-hajka-i-skogen"-ryggsäck, utan en som jag som sagt kan ha till skolan. Tänker mig något i stil med bilderna. Men jag vet inte riktigt. Dessutom visste jag inte att det är så dyrt med ryggsäckar! Den billigaste av de jag tittat på kostar ca 250:- och det är ju rätt billigt, medan Herschel (bild 2,3 och 4) kostar 700-1000:-... Såå får se hur det blir med det, är ju inte så att studentpengarna flödar över direkt, haha!


                     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Tänk praktiskt! Vilken har du mest användning för och svarar upp till dina behov. Du kan dessutom köpa tre av den billigare jämfört med en av de dyrare. De dyrare behöver nödvändigtvis inte vara bättre för att de är dyrare.

Till top