jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Tentaplugg och melloparodi

Allmänt Permalink1
Hejhej!
 
Jag valde att stanna hemma idag och skippa förmiddagens föreläsningar. Prioriterade att sova lite längre och att hinna plugga till fredagens tenta. Tror det max kommer en eller två frågor på dagens föreläsningar på själva tentan, så känns bättre att plugga på tidigare föreläsningars innehåll. Har suttit och gått igenom gamla tentor och det går väl helt okej. Grymt mycket innehåll dock... Då får man lov att pausa ibland och kolla på lite grymma videos, som till exempel denna roliga parodi på Mello 2015 :))
(Har man sett riktiga Mello är det lättare att fatta!)
 
 
Har förresten fått resultatet på BÅDA mina tidigare tentor nu, den ena i måndags (funktionell anatomi) och den andra (neuroanatomi) idag - och jag klarade båda!! Yey!! Med rätt god marginal dessutom, gööött!!
 
Nu tänkte jag pausa igen och käka lunch. Ikväll ska jag på pole-kurs för andra gången - ska bli jättekul och har sett fram emot det enda sedan förra veckan. Har spanat in lite moves på youtube som jag ska försöka mig på!
 
Ha det fint!
 
#1 - - Elias Jonasson:

Vilket trevlig sajt!

Till top