jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Filmkväll

Allmänt Permalink1
Idag har jag haft en skitbra dag! Har varit iväg på utflykt! Men det kommer i ett senare inlägg.
 
Igår fick jag i alla fall handlat och tränat, kändes bra. Köpte en cider - man får väl unna sig ibland. Dricker typ aldrig cider, men var sugen. Så det blev en svensk Kopparberg, hehe. Kul att de har det här. Blev lite jordgubbar och mörk choklad också - och så kollade jag på filmen Boyhood. Lång, men väldigt bra. Fick följa en pojkes liv från typ 5-åring till 18-åring - fick lite halvt panik för det kändes som att det kunde varit mitt liv, eller vilken annan tonåring/ung vuxen som helst, och det gick så fort liksom. Massa olika faser och händelser, men från att ha tittat på filmen från början då man såg en liten pojke, som man relaterade till som ett barn så var han sedan i slutet typ lika gammal som mig och, jag vet inte, det kändes lite konstigt bara. Typ som att livet flyger förbi bara. Den var bra i alla fall!
 
 
Myste till det med tända ljus och hade högtalarna inkopplade så det blir någorlunda ljud. 
 
 
Nu, efter en lång dag så tänkte jag ta en dusch och köra lite mini-spa, med skrubb och hårinpackning.
 
Håll utkik efter inlägg sen...
 
Ha det fint så länge!
 
#1 - - Felicia:

Gott!

Svar: Mm, verkligen :)
Josefine Nielsen

Till top