jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Fiskbensfläta

Allmänt Permalink0
God morgon!
 
Jag vaknade tidigt, 07.30 och kände bara "nej!". Men jag behövde gå på toa, så gick upp. Sedan tog jag på mig pyjamasbyxor och tjocktröja för hade bara nattlinne och frös som bara den, sedan la jag mig igen. Jag kör ju på bara lakan som täcke nu eftersom det brukar vara varmt, men det var det inte nu i alla fall. Kändes som att jag inte somnade om för låg och vred mig ett bra tag, men måste väl gjort det till slut för när jag vaknade igen var den 10.30. Då blev det pannkaksrester till frukost, gott! 
 
Igår kväll efter duschen fick jag ett ryck att testa att göra en fiskbensfläta. Hade kollat på en tutorial på youtube och ville testa om jag hade fattat. Har aldrig gjort det innan. Det blev ändå helt okej måste jag säga! Bilden är tagen nu på morgonen (kameran var urladdad igår kväll...) så den är väl lite lösare och sådär efter en natts sömn. Men jag är nöjd!
 
 
Vad ska en hitte på idag då? Kanske stranden en stund. Måste i alla fall lägga mig i tid ikväll, för imorgon ska jag upp tidigt... jag ska ju simma med delfiner!!!! Då är det heeeelt klart värt att gå upp när sjuttan som helst asså! Bussen inne från stan hämtar mig 06.50 så jag får väl ta bussen härifrån typ kl 6.15 eller nåt - vill ju komma i tid. Är så himla taggad!!!!
 
 
 
 
 
Till top