jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Fler delfinbilder

Allmänt Permalink0
God morgon!
 
Idag är jag uppe med tuppen! Hehe, inte riktigt kanske, men rätt tidigt för min del i alla fall. Sista heldagen kvar nu då, imorgon åker jag ju på kvällen. Katie skrev att hon kanske kan köra mig till flygplatsen imorgon, annars tar jag taxi. Nu ska jag äta frukost och sedan göra mig ordning för att åka iväg till stranden.
 
Jag kom bara på en grej - jag fick en länk med ett fotoalbum på flickr av Rockingham Wild Encounters - de som jag åkte med när jag simmade med delfiner. De tog lite foton under dagen, så tänkte att det kunde vara kul att dela med mig av den länken! Får se om ni kan hitta mig någonstans i alla fall! Hint: på de två gruppbilderna är jag typ i mitten!  
 
https://www.flickr.com/photos/swimwithdolphins/sets/72157650064762366/
 
 

Ha det fint!
 
Kraaam
Till top