jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Packa

Allmänt Permalink0
Hejhej!
 
På måndag och eventuellt även imorgon så ska jag träffa kompisar, så därför kände jag att det var lika bra att börja packa idag så att jag inte behöver stressa med det i sista stund, utan ändå kunna hinna träffa kompisar innan jag åker. Så det har jag gjort nu. Puh, vad jobbigt ändå!! Så HIMLA mycket grejer som ska ner. Vette tusan hur allt ska få plats... Jag har packat det mesta nu känns det som, men så kom jag på att det är massa saker kvar som badhandduk, kvalsterskydd, mobilhögtalare, smutstvätt, skor och lite annat kvar. Får se hur det ska gå... Vad gör jag annars liksom? Jag får typ slänga saker om det inte får plats. GAH! Shit vad jag nojjar nu!
 
Igår var jag i alla fall på Westpac, min bank, och stängde ner mina två konton. Fick ut typ 5 dollar, som jag hade kvar på ena kontot, sedan tog hon mitt kort och klippte det. Hon kunde ju frågat innan tycker jag, jag kanske hade velat spara det som minne. Nåja, inget att göra åt nu.
 
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på under resten av dagen. Kan ju inte sitta och oroa mig över packningen hela dagen liksom... Får inte ut mycket av det. 
 
Hur som helst, ha det fint! Kan inte fatta att jag åker hem om ett par dagar...
 
 
Till top