jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Pannkaksfrukost

Allmänt Permalink2
Hej på er!
 
Igår var verkligen en slappdag. Gjorde typ ingenting kändes det som. Fast jo! Jag fick dammsugat kök, badrum, hall och sovrum, så något i alla fall. Diskat fick jag också gjort, och så tog jag en promenad i parken på kvällen precis innan det blev mörkt. Skönt att få kommit ut lite i alla fall. Sedan blev det en film också, American Beauty
 
Som ursäkt för att bli av med vetemjöl, bakpulver och lönnsirap innan jag åker hem så blev det pannkakor till frukost idag. Jajemän! 
 
 
Himla fin färg fick de! Jag åt dock in upp hela högen såklart, det hade jag inte orkat, utan tog hälften och sparar resten till en annan dag.
 
 
Gottgott. 
 
Vad ska man hitta på idag då? Jag hade egentligen tänkt åka till Caversham Wildlife Park, men det är mulet och inte så varmt, och dessutom läste jag på deras hemsida att djurskötarna bara har info-snack om djuren på helgerna, och det vill jag ju inte missa och jag väl ska dit, så tänker åka imorgon istället. Hade det inte varit för att det är mulet så hade jag kanske stuckit till stranden, men har ingen feeling för det nu. Nåja, jag får se vad det blir. Ska hinna med ett träningspass i alla fall och så handla lite. 
 
Ha det fint!
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

Mums!

Svar: Japp ^^
Josefine Nielsen

#2 - - felicia:

gott :)

Svar: Jajemän :)
Josefine Nielsen

Till top