jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Standbesök

Allmänt Permalink0
Hej på er!
 
Det blev ett strandbesök idag ändå, kände för det. Åkte på eftermiddagen, efter lunch och var där i några timmar. Det var väldigt skönt! Badade dock inte så mycket, bara en gång, för det var rätt mycket vågor och så. En stunden gick vattnet till knäna och efter ett steg nådde jag inte botten mer för att vågorna formar kullar av sand under vattnet. Men det var skönt ändå, svalkande i värmen, för idag var det ytp 40 grader igen. Sedan låg jag och läste, lyssnade på musik, löste sudoku och njöt. Härligt!
 
 
 
 
 
Duschade av mig all sand när jag kom hem och nu har jag ätit middag och så. Ska lägga mig om 1-2 timmar så att jag orkar upp imorgon! Tills dess ska jag packa det jag behöver ha med mig imorgon, ladda kameran, se till att det finns (maaaasssa) minne på minneskortet och lite sånt.
 
Är astaggad inför imorgon!!!!!!!!!!
 
Ha det fint!
 
 
Till top