jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Stranden och bio

Allmänt Permalink0
Igår var jag en stund på stranden igen. Tänkte först inte åka dit, men så ångrade jag mig och tänkte "jag får ju passa på nu så länge jag är kvar!". För om mindre än en vecka kommer det inte längre vara självklart med sol och strand om man säger så. Shit, jag inser nog inte förrän jag är hemma hur mycket jag kommer sakna att vara här...
 
Tårna i sanden är härligt, det kommer jag saaakna...
 

Solkrämsvit så det lyser om det...
 
På kvällen gick jag på bio med en kompis, vi såg Dum & dummare 2. Jag hade förväntat mig att den skulle vara okej liksom, ibland är ju uppföljare av lite äldre filmer inte särskilt bra - men den var ju helt hilarious alltså! Jag skrattade typ var 10:e sekund eller nåt. De där två nötterna spelar ju så jädra bra och är ju verkligen så råkorkade att man håller på att dö av skratt. Nä, den var verkligen bra! Älskar att se filmer som får mig att skratta!
 
Annars då? Jag vill hinna träffa Katie en gång till innan jag åker, men hon har varit sjuk och jag vet inte om hon är frisk än. Hoppas att höra från henne idag. Det blir nog att gå till banken idag och stänga ner mina konton, för nu är det bar några dollar kvar och resten som eventuellt behöver köpas kan jag betala kontant. Har ju inte så många dagar på mig att göra dte heller - idag, sedan är det ju helg och stängt, och sedan måndag eller tisdag - men då vill jag inte vara bunden att gå dit. Kanske blir det även ett träningspass idag. Annars har jag väl inte så mycket planerat idag. Måste börja packa snart också. Men det tar ju inte så lång tid när man väl lagt fram allt så man får en liten översikt över allt som ska klämmas ner i väskorna...
 
Ha det fint!
 
 
Till top