jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Varmt...

Allmänt Permalink0
Tänkte bara tillägga att det varit (och är fortfarande) fruktansvärt varmt idag! Har varit över 45 grader som mest! Och nu är det runt 30 grader, klockan 20.00. När man är vid havet känns det inte lika varmt, det fläktar ju en del och så är det skönt att bada. Men när jag klev av bussen och skulle gå till huset alltså... Oftast är det skönt när det fläktar, för det svalkar, men när det fläktar varmt när det är 45 grader så känns det för tusan som att det blåser eld! Bränns på huden... Skönt att det "bara" ska bli typ 35 grader imorgon... Det slog mig att det kommer vara typ 50 graders temperaturskillnad när jag kommer hem!
Till top