jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Sommarpaus

Allmänt Permalink2
Hejhej!
 
Nu var det ett rätt bra tag sedan jag skrev senast. Och det känns faktiskt rätt skönt. Det är ju sommar och lov för min del. Så jag har inte haft någon större lust att skriva och då vill jag inte känna att jag behöver göra det. Man ska skriva för att det är kul, inte att man känner att andra annars blir besvikna. Så, om ni undrar varför det inte blir så mycket skrivande framöver så vore det fint om ni förstod att jag helt enkelt inte känner för det. Jag jobbar ju ganska mycket nu under sommaren, och när jag inte gör det tar jag det lugnt, läser en bok på altanen eller så. 
 
Här kommer i alla fall en lite somrig bild - vårt smultronland leverarar!!
 
 
3 fulla skålar hittills - och mer finns det kvar. Gott att ha i smoothie!
 
 
Ha det fint!
 
 
 
#1 - - MATILDA:

åh vad gott :D

#2 - - VVERONICAS - fashion blog:

Åh vill frossa i detta! Mummms! :) Gud så gott!

Till top