jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

ICA möte

Allmänt Permalink0
Hejhej!
 
Kom precis hem efter ett möte för alla nya + nygamla som ska sommarjobba på ICA. Det gick fint! Nu har jag fått nya arbetskläder, namnbricka och nyckelbricka så är redo! Första jobbtiden blir först efter midsommar. 
 
 
I år fanns byxor i storlek 36, yey! Slipper ha 38 som ramlar av om jag inte har skärp...
 
Tog en sväng förbi bibblan efteråt, kände för att låna lite böcker att läsa i sommar. Var faktiskt längesedan som jag läste nu, brukade ju vara en bokslukare när jag var lite yngre..
 
 
Blev en mix av deckare med Coben som jag gillar, sedan en som heter "Fiint språk" som jag tyckte verkade kul och så hittade jag en kursbok - italienska för nybörjare och tänkte - varför inte? Ifall jag inte skulle ha något kul att göra liksom...
 
Nu ska jag träna - något jag inte gjort regelbundet på ett braaaaaa tag. Känns som att de e dags...
 
 
 
 
Till top