jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Inventering

Allmänt Permalink0
God morgon! Det är inte ofta jag kl 10 på morgonen kan säga att jag redan varit uppe i över 5 timmar... Jag gick upp kl 4.40. Inte bara sådär, för att de är "kul", utan för att jag och syrran skulle på inventering kl 5.30 på Netto. Har aldrig inventerat förr, men det gick bra! Passar mig som person jättebra ju, älskar att ha ordning och reda på saker och ha struktur - och nu fick jag räkna massa varor i ordning och sätta post-it lappar på dem med antal och lägga allt så det stämde. Så det gick bra. Lite surt att jag fick en hel frysdisk först bara (jag som alltid fryser...) så jag va rätt glad när jag fick räkna kattmatsburkar sen :)
 
Men nu är jag hemma i alla fall. Ska (nog...) åka in till skolan vid kl 13. Tills dess plugga och äta lunch.
 
Passade på att hämta ut mina färdiga solglasögon innan vi åkte hem också. Yey! Bild kommer, när det är mer passande väder än regn...
 
Ha det fint!
 
Till top