jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Pitch Perfect 2

Allmänt Permalink1
God morgon!
 
Igår kväll var jag på bio och såg Pitch Perfect 2. Den var jättebra tyckte jag! Lagom mycket sång och musik och rolig! Satt och diggade eller skrattade typ hela tiden. 
 
 
Nu har sista veckan på denna terminen börjat och den kommer bli hektisk... Börjar kl 13 idag, men gick upp nu halv 9 för att plugga. Men innan jag började så ville jag kolla om resultatet från hemtentamen i psykologi (förra kursen) hade kommit än. Och det hade det när jag kikade i mailen...
 
"Kommentar: Mycket bra, Josefine.Välskrivet och genomtänkt! En fröjd att läsa."  
 
Yees vad gött, annars hade jag fått komplettera efter att jag kom hem från Kroatien, så himla gött att inte behöva det!!! 
 
Idag är det förresten 1:a juni. Känns inte som det, så som det blåser hela tiden. Inget roligt sommarväder...
 
Nu ska jag plugga lite.
 
Ha en fin dag!
#1 - - Caroline Blomberg:

Åh tänkt o se pitch perfect 2 jätte länge, kul att höra att du tyckte att den va så bra! :)

Svar: Det tycker jag absolut att du ska göra :)
Josefine Nielsen

Till top