jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Earth Hour

Allmänt Permalink0
Igår kväll så var det ju earth hour, därför fick det bli en lite annorlunda stund på kvällen. Tända ljus och sällskapsspel. Mysigt och kul! Först fia med knuff (som jag vann), sedan frågesport (som jag förlorade och som Dennis vann stort - han är alltid bra på sånt - allmänbildad som få!) Hur som helst var det väldigt trevligt. 
 
 
Innan det var det god thaimat och efteråt så kollade vi på en film som jag inte sett tidigare. Space Jam, en blanding mellan tecknad och otecknad film med snurre sprätt och hans gäng samt basketbollspelaren Michael Jordan. Rätt udda film men rolig! 
 
Idag har jag städat rummet rätt noga för det känns gott när det blir rent och fint. Sommartid är det ju nu också, så jag har ställt om klockorna och dagen känns som att den har gått lite fortare än vanligt, vilket ju har sin förklaring. Nu ska jag träna.
 
Ha det fint! 
 
 
 
 
 
Till top