jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Kvällspromenad

Allmänt Permalink0
Igår kväll hämtade jag upp Dennis efter hans fotbollsträning kl 22 och han sov hos mig, mysigt när man kan göra det på vardagar (jag hade inga lektioner idag och han började sent). Jag bakade bullar som sagt, de blev goda! Vi tog varsin och lite saft innan vi la oss.
 
Idag var jag alltså inte i skolan utan har varit hemma och roat med med diverse skojigheter som att tvätta, dammsuga, läsa, plugga, äta och träna. Fått gjort en del annat smått och gott också, så har väl hunnit en del i alla fall. På eftermiddagen/kvällen fick jag även ett ryck och började rensa i mina garderober också, det kan ju behövas... Fick ihop en rätt stor hög med saker som antingen är urvuxet eller som jag inte använder längre. Det ska skänkas!
 
 
Sedan var vi ute på en kvällspromenad i nästan 1,5 timma - det var lite kallt men väldigt skönt!
 
 
 
Fint kvällsljus och klar himmel
 

När jag kom hem blev det middag och lite Let´s Dance. Vi får se vad morgondagen bjuder på, men det blir i alla fall Mello-finalen på kvällen. 
 
Ha det fint!
 
 
 
Till top