jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Bangolf och glass

Allmänt Permalink1
Igår på eftermiddagen tog jag och Dennis en cykeltur till sjövallen för att spela bangolf. De öppnade dagen innan för säsongen och det var fint väder och så vi kände för att komma ut. Bra idé! Dennis fick invigt sin ny/begagnade cykel på den första lite längre turen. Det gick fint och det var så skönt att komma ut! Spelandet gick bra också, det var väldigt jämnt, men till sist vann jag, med 57 slag. Inte så illa! Dennis fick 62, inte dåligt det heller! Det var hur som helst väldigt kul och mysigt!
 
 
 
Jag har aldrig klarat att sätta bollen i håven på den bana som Dennis står vid på bilden, men nu klarade jag det - på 4 slag! *stolt*
 
 
 
Efter att vi hade spelat ville vi köpa glass - och jag blev måttligt förvånad när det visade sig att GB har en nyhet för i år som är en strutglass som är helt mjölkfri! Blev jätteförvånad! Den heter Rice eller något i den stilen och är en strut med chokladtäcke och vaniljglass. Blev så himla glad! Och den var jättegod! Måste köpas igen!
 
 
Nöjda och glada efter glassen cyklade vi hem. Detta får vi göra om!
 
 
#1 - - Sara - Mamma till Nova&Levin:

Ha en fin kväll. :D

Svar: Tack, detsamma :)
Josefine Nielsen

Till top