jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Botaniska

Allmänt Permalink1
Hej på er!
 
Har varit väldigt dålig på uppdatering senaste tiden, har inte haft lust att skriva bara. Men det har jag nu! I måndags började min nya kurs, i allmän fysiologi, som är den sista för terminen och håller på tills tentan den 5:e juni. Föreläsningarna har varit sådär och det känns som att vi måste kunna massamassamassa. Men så känns det väl alltid i början. Tänker ju inte läsa alla rekommenderade sidor - skulle bli för mycket. Jag kollar gamla tentafrågor istället ;)
 
Jag har varit ledig i torsdags och fredags så det är en riktig långhelg nu! I torsdags åkte jag och Dennis en sväng till Botaniska - det var himla mysigt. Är verkligen jättefint där! Och vädret var härligt också!
 
 
 
 
 
 
 
Vi promenerade en bra bit, både i vitsippedalen och andra ställen. Tyckte mest om vattenfallet och alla fina blommor. Härlig dag som sagt! Känns bra när man tar vara på dagarna med fint väder, med tanke på att det regnar idag... Då kan man göra tråkiga "måsten" istället. 
 
Ha en fin helg!
 
 
#1 - - hmle:

Så himla himla fint!

Svar: Visst är det :)
Josefine Nielsen

Till top