jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Hemflyttning

Allmänt Permalink0
Glömde ju såklart att skriva att min syster har flyttat hem denna helgen också! Det får man ju inte glömma :) Eller glömma och glömma, man måste vara rätt blind om man tar miste på det, syftade mer på att jag glömde skriva det i det andra inlägget. Sista lasset med grejer gick hur som helst idag och nu är det fullt med grejer typ överallt i huset. Hon har hållt på och packa upp typ hela dagen. Jag hjälpte också till lite, med att dra åt skruvarna på hennes sängar med en skiftnyckel, yey!  Är lite avis på att hon har skönare sängar än mig och platt-tv. Har dock "uppgraderat" till en STOR tjock-tv på mitt rum nu istället för en mini-tjock-tv (alltså, min dataskärm är typ större...) haha! Alltid nåt gott! Dock funkar inte min tv-box till den ändå så det sket ju sig lite... Men kan se film i alla fall :D
 
Det är såklart en omställning för oss alla i huset att vara fyra igen. Men det kommer säkert att gå bra :) 
Till top