jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Smart lösning - örhängen

Allmänt Permalink7
Igår kom jag på en smart lösning för örhängen. Finns säkert de som redan använder sig av det, men tänkte dela med mig i alla fall. Själv har jag de flesta av mina "plupp"-örhängen i en och samma ask och ofta hittar man ett örhänge som man vill ha, fast inte det andra och får då vända asken ut och in och leta. Men jag kom på att man kan sätta fast samma örhängespar på en knapp! De brukar ju ofta ha två eller fyra hål i mitten. Perfekt!
 
 
Så varje par sitter på varsin knapp. Har man hittat det ena örhänget så har man hittat det andra också!
 
Smart va?
 
Kraam
 
 
 
#1 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

as smart ju :)

Svar: Enkla lösningar som kan hjälpa i vardagen :)
Josefine Nielsen

#2 - - Angus:

Men va smart!

Svar: Tack, tycker själv att det var en fiffig idé!
Josefine Nielsen

#3 - - Johan:

snygga

Svar: Tack!
Josefine Nielsen

#4 - - Malin:

Haha supersmart ju! Jag brukar tappa bort baksidan ocksa ganska ofta... sa far jag byta runt mellan olika orhangen haha. Dagens i-landsproblem.

Svar: Tack! Haha, ja det brukar hända mig med. Det är ju så små grejer så det kommer bort lätt. Men då är ju smarta knep inte helt fel :)
Josefine Nielsen

#5 - - Mizca:

Väldigt smart =)

Svar: Tack :)
Josefine Nielsen

#6 - - Vendela:

Assmart ju! :)

Svar: Jamen visst är det :)
Josefine Nielsen

#7 - - linah:

va fina!

Svar: Tack snälla!
Josefine Nielsen

Till top