jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

Trädgårdsföreningen

Allmänt Permalink1
I lördags var vi som sagt i Trädgårdsföreningen. Det var himla fint väder och här kommer lite bilder därifrån!
 
Picknick - festis och hemmagjorda baguetter
 
 Njuter i solen

Fontän 
Palmhuset
Inne i Palmhuset - tropiskt!
Ananasväxt (!!!) - tyckte detta var coolt att se. Så himla gullig!!
Kardemummaväxt - luktade t.o.m det när man kände på bladen
Cool röd växt
Fin bänk mitt i "djungeln"
Härligt ljus på blomman
 
Mini-citrus-växt av något slag (jämför med min tumnagel!)
Cool växt som ser ut som en ros
Njuter i solen  med glass
 

Sådär, det var lite bilder från i lördags det! Blev en lyckad och mysig dag!
 
Idag var det skoldag igen, och en lång sådan... Imorgon börjar jag kl 13 (gött med lite sovmorgon!)
 
Ha det fint!
#1 - - Johan:

låter som en trevlig dag. Bra bilder.

Svar: Jodå, det var det verkligen! Tack!
Josefine Nielsen

Till top