jossansdaily.blogg.se

Jag heter Josefine och skriver om min vardag. Tycker om mat - både att äta och laga. Baka, läsa och träna är andra saker jag också gillar.

På bättringsväg

Allmänt Permalink0
Jag har legat hemma med masjuka under veckan, men nu verkar det ha vänt som tur är. Har ätit "riktig" mat till lunch idag och det verkar ha gått okej hittills i alla fall. Tar det bara lugnt under helgen för att vila upp mig, så får vi se om jag kan gå på första dagen av nya kursen på måndag. 
 
Jag är medlem i studentkåren och då får man beställa en namnbricka, som är till för att användas under t.ex. VFU (praktik). Så det har jag såklart  gjort, och för ett tag sedan var den klar för att hämtas ut!
 
 
Den kommer sitta fint!
 
Igår var jag ute ett varv i trädgården för att få lite frisk luft - har ju annars bara varit inne med tanke på magsjukan. Vi hade lite björnbär kvar på baksidan som jag plockade och några fina blommor på framsidan.
 
 
 
Skulle egentligen följt med mamma och syrran för att rida idag, något vi planerat i flera veckor. Men jag tog det säkra före det osäkra och valde att stanna hemma för att vila. Men de måste fått en pangdag för himlen är blå och solen skiner, så lite avis är jag allt. Nåja, får bli en annan gång. 
 
Nu ska jag fortsätta läsa en spännande deckare!
 
Ha en fin helg!
 
 
Till top